03/05/2021

Een lintje voor Dick!

Afgelopen maandag 26 april 2021, is Dick Westerhof, benoemd tot Lid in de Orde van Oranje Nassau.

Burgermeester Frank Petter van Bergen op Zoom mocht Dick dit heugelijk nieuws telefonisch mededelen.

Dick heeft deze Koninklijke onderscheiding ontvangen vanwege zijn ruime verdiensten als vrijwilliger en chartermember van Lionsclub Scaldis Bergen op Zoom.

Hij is als lid van Lionsclub Scaldis Bergen op Zoom, een van de stuwende krachten geweest achter de totstandkoming van de Bronze Manquette van Stadspaleis Het Markiezenhof te Bergen op Zoom in 2020. Dick is tevens al jaren  voorzitter en kracht achter de Nederlandse Youth Exhange voor Lions Internationaal.

Dick is oud lid van Borgerij Berghen opdenZoom en op dit moment Vice voorzitter van Stichting Behoud Weervisserij, beide ook in Bergen op Zoom.

Woensdag 28 april jl. kreeg Dick de Orde opgespeld, in bijzijn van echtgenoot Lenie, beide dochters en schoonzoon.

Lionsclub Scaldis Bergen op Zoom is zeer trots dat Dick deze Koninklijke Onderscheiding heeft onvangen en dit werd feestelijk medegedeeld door President Leendert van Halst.