Concert

Kapel van de Koninklijke Luchtmacht

In hun nieuwe programma “MISSIONS” neemt het Orkest van de Koninklijke Luchtmacht je mee op een muzikale reis langs de oefen- en uitzendgebieden waar de luchtmacht haar werk doet.

Eenenveertig blazers en een zevenkoppige ritmesectie, vakmusici die stuk voor stuk behoren tot de absolute top binnen hun discipline, zorgen voor een ongekend muzikaal spektakel. Soulvolle, symfonische popmuziek met een krachtige groove en een herkenbare beat. Stap in en reis mee naar Amerika, Scandinavië, de Caraïben, Afrika en het Midden Oosten. Laat  je verrassen met uitgekiende en hedendaagse arrangementen, solisten uit het eigen orkest en zangsolisten.Tevens zullen luchtmachtmilitairen spreken over hun ervaringen tijdens oefeningen en uitzendingen.

Samen met een compleet nieuw podium, zorgen de lichtshow en beelden op een drie bij zes meter grote led wall voor een visueel spektakel. Dit alles maakt het nieuwe programma “MISSIONS” tot een onvergetelijke muzikale reis en neemt je als toeschouwer even mee in de wereld van de luchtmacht, waar kameraadschap niet voor even is, maar voor het leven.

Goede Doel

Deze editie van Missions is een samenwerkingsproject van het Orkest van de Koninklijke Luchtmacht en Lions Club Bergen op Zoom “Scaldis”
De opbrengst komt geheel ten goede aan een op te richten educatief gedeelte bij de Militaire Erevelden te Bergen op Zoom, voornamelijk gericht op de jeugd, opdat zij kunnen vaststellen dat voor onze vrijheid is gestreden en dat deze niet vanzelfsprekend is.

Bestel hier uw kaarten :

SPONSORMODULE

klik hier voor de sponsor mogelijkheden