Schelderit 2018

Ook dit jaar is er weer een Schelderit georganiseerd en wel op zondag 10 juni 2018.

Dit jaar konden Lions Clubs Woensdrecht Zuidkwartier en Lions Club Bergen op Zoom Scaldis gelukkig weer rekenen op een groot aantal sponsors.

Mede dankzij deze sponsors hebben wij er weer een onvergetelijke dag van kunnen maken voor onze gasten.

Klik hiervoor de Sponsor pagina.

Impressie Schelderit 2018

De gasten werden vanaf 9:00 uur verwelkomd om hierna een mooie auto uit te kiezen voor de rit van deze ochtend.

Dit jaar konden de gasten kiezen uit meer dan 40 auto’s.

De start was dit jaar op het Raedthuyspleinin Hoogerheide.  Op dit mooie plein paste precies alle auto’s.

Nadat de gasten een auto uitgezocht hebben, start de ochtendrit.

Na een mooie rit door zeeland langs dijken en kleine dorpen, stopt de stoet voor een lunch bij Hoeve Hildernisse in Bergen op Zoom.

Hier wordt de lunch genuttigd onder genot van een muziekje van een dweilband.

Na een rondleiding op de hoeve is het tijd voor de middagrit.

Om hierna rond 15:00 uur weer in Hoogerheide te komen.

Onder het genot van een hapje en drankje wordt er nog nagepraat over de rit.

De gasten ontvangen nog een presentje en mooi foto met de auto waarin ze hebben meegereden.

Rond de klok van 16:00 uur wordt deze zeer geslaagde schelderit afgesloten.

HOOFDSPONSOR