Schelderit 2019

23 juni 2019

De 19e editie van de Schelderit start in Bergen op Zoom bij Party Restaurant Rozenoord.

De eerste gasten melden zich al vroeg om zeker te zijn van een plaats in een mooie auto.

Na de inschrijving en de opening van de President, gaat de ochtendrit van start.

Er rijden dit jaar weer meer dan 40 auto’s mee, aangevoerd door een oude brandweerauto van de gemeente Bergen op Zoom.

De ochtendrit voert de gasten door het zuiden van West Brabant en een klein stukje door België.

Om 12:00 uur is het tijd voor de lunch, deze wordt verzorgd bij streekmuseum ’t oude platteland te  Sint Willebrord.

Om 13:30 uur start de middagrit. Om hierna om 15:00 uur weer aan te komen bij Party Restaurant Rozenoord.

Hier wordt in de tuin nog lekker genoten van een hapje en een drankje, en krijgen de gasten een foto met daarop de auto waarin ze hebben meegereden. En nog een leuk presentje om hiermee deze geslaagde dag af te sluiten.

Dit jaar konden Lions Clubs Lions Club Bergen op Zoom Scaldis en Woensdrecht Zuidkwartier gelukkig weer rekenen op een groot aantal sponsors.

Mede dankzij deze sponsors hebben wij er weer een onvergetelijke dag van kunnen maken voor onze gasten.

Hieronder de kaarten van de ochtend en middagrit :

Klik HIER voor de GPX route van de ochtendrit.

Klik HIER voor de GPX route van de middagrit.

Deze dag wordt onder andere gesponsord door: