Lionsclub Bergen op Zoom Scaldis in aktie voor WensAmbulance Brabant

De opbrengst van de verkoop komt dit jaar ten goede van Stichting Wensambulance Brabant.

De Stichting Wensambulance Brabant is een stichting die gratis wensen in vervulling doet gaan voor terminale immobiele patiënten.

Denk hierbij aan mensen die aan bed of rolstoel gekluisterd zijn en permanente verzorging nodig hebben, maar die er nog graag eens op uit gaan om b.v. hun geboorteplaats, een dierentuin, of een museum te bezoeken, en zo hun wens in vervulling zien gaan.

De stichting Wensambulance Brabant bestaat geheel uit vrijwilligers en draait volledig op giften en sponsoring

De verzorgers en begeleiders zijn mensen uit de zorgsector die zich vol enthousiasme inzetten om deze mensen nog voor één keer een bijzondere dag te bezorgen.

Om deze bijzondere liefdadigheidsactie mogelijk te maken, bieden wij Lionsclub Bergen op Zoom Scaldis, u de gelegenheid Roomboter Amandelletter, Roomboter Amandel Staaf en/of een Worst Staaf of Letter te bestellen om uw personeel, vrienden, familie te verrassen in de decembermaand en tevens daarbij het goede doel te steunen.

Alvast hartelijk dank voor uw bijdrage aan deze actie.

De webshop is gesloten, 29-11-23 kunnen de bestellingen worden opgehaald.