18/07/2020

PERSBERICHT

Zaterdag 18 Juli as. Gaan de leden van Lionsclub Scaldis het Dilemma Doolhof een goede frisse opknapbeurt geven!

De leden van Lionsclub Scaldis hebben dit initiatief genomen, voor een frisse opknapbeurt van het Dilemma Doolhof, na overleg met mevrouw Belt van VisitBrabant / Crossroads Brabant. Het Dilemma Doolhof bevind zich tussen de twee Miltaire Erevelden aan de Ruytershoveweg te Bergen op Zoom.

Het Dilemma Doolhof is een concept van Mothership en een van de iconische projecten uit het programma van Brabant Remembers ter gelegenheid van de viering 75 jaar bevrijding van Nederland 2020.

Met deze Frisse opknapbeurt kunnen, deze zomer en najaar, vele bezoekers nog een bezoek brengen aan dit unieke project. Zeker met oog dat vele Nederlanders tijdens de zomervakantie in Nederland blijven is een bezoek aan het Dilemma Doolhof zeker aan te bevelen.