01/11/2020

Lionsclub Scaldis Bergen op Zoom helpt Sinterklaas voor het 20 jaar

Lions helpen Sinterklaas! Helpt u de Stichting Wensambulance ?

Kort voor het Heerlijk Avondje, kom je Lionsclub Bergen op Zoom “Scaldis” tegen bij de ingangen van Intratuin Halsteren of  in De Zeeland Bergen op Zoom.

En dat nu al bijna 20 jaar!

Waarom ?

Het persoonlijk verkopen van zoveel mogelijk ambachtelijk roomboterletters en amandelstaven. De opbrengst is voor het Goede Doel.  En natuurlijk wordt deze lekkernij dan vervaardigd met de allerbeste ingrediënten door de beste plaatslijke ambachtelijke bakkers.

Door de pandemie waarin we ons bevinden, zult u ons jammer genoeg dit jaar niet tegenkomen. Toch willen we het Goede Doel  niet in de kou laten staan. En wij hopen, u toch ook niet ?

Steun hen daarom: De Stichting Wensambulance. Deze groep, medisch geschoold, vrijwilligers vervult dagelijks de laatste wens van immobiele terminale patiënten met behulp van speciaal daarvoor ontwikkelde ambulances. Kijk ook eens op hun website www.wensambulancebrabant.nl

Misschien is dit ook een idee voor uw bedrijf ? Uw personeel ? Uw relaties ? Ook uw bestelling is van harte welkom. U krijgt uiteraard een factuur.

Bestellen kunt u via het volgende mailadres;

Sinterklaasactie.Scaldis@outlook.com

Een roomboter amandelstaaf kost € 5,-

Een roomboter amandelletter        € 10,-

U krijgt van ons een bevestiging en u kunt uw bestelling dan in de week voor Sinterklaas afhalen bij Bakkerij van Ravels op uw gewenste datum. Bezorgen is ook mogelijk vanaf 10 stuks.

Het zal Stichting Wensambulance Brabant zeer helpen !

Met  feestelijke groet

Lions Club Bergen op Zoom “Scaldis”