Op 4 juni 2023 is de 21e Schelderit gereden.

Een evenement wat jaarlijks terugkeert en waar de gasten lang naar uitkijken.

We zijn dit jaar wederom gestart om 10:00 uur bij De Volksabdij & Brasserie Abdijbos.

Met een helderblauwe lucht en een aangename temperatuur gaat deze bijzondere dag beginnen.

Na de inschrijving en de opening van de president van onze zusterclub Lions Zuidkwartier, ging de ochtendrit van start.

Er reden dit jaar 35 bijzondere auto's mee, met hierin zo'n 43 gasten.

De lunch is verzorgt bij Hoeve Kakelbont in Dinteloord.

Hier konden de gasten genieten van een lekker broodje, terwijl er een roofvogel show werd opgevoerd.

Nadat de gasten hun buik vol hadden en diverse vogels hadden zien optreden start de middag rit.

De dag wordt afgesloten bij De Volksabdij & Brasserie Abdijbos.

Hier krijgen alle gasten nog een foto waar ze samen met de chauffeur en de auto op staan.

Het was voor de gasten en de organisatie weer een feestje.

Kijk hier voor een impressie van deze dag

Schelderit 2023 from José Mens on Vimeo.

Ook Zuidwest TV heeft aandacht aan deze bijzondere dag gegeven met een mooi video verslag:

Deze dag is mede mogelijk gemaakt door onze sponsors:

Hoofdsponsor