13/02/2019

Uitreiking Cheque € 7.500,-

Opbrengst benefietconcert Koninklijke Luchtmacht voor stichting Bevrijding Brabantse Wal

Maandavond 28 januari heeft lionsclub Bergen op Zoom Scaldis een cheque uitgereikt van €. 7.500,=  aan het bestuur van de stichting Bevrijding Brabantse Wal als bijdrage aan de realisering van een educatief centrum voor jongeren bij de militaire erevelden aan de Ruytershovenweg.

Vorig jaar eind november heeft de lionsclub een benefietconcert georganiseerd in schouwburg De Maagd uitgevoerd door het Orkest van de Koninklijke Luchtmacht met als doel een bijdrage te kunnen leveren aan aan het door de stichting Bevrijding Brabantse Wal te realiseren educatief centrum voor jongeren tussen de Canadese en de Engelse begraafplaats. Het concert was een succes naar gebleken is. Klik hier voor meer info over dit concert.